Social media

Új Leon CUPRACER Evo 17 Genfből

2017. március 9. csütörtök

A SEAT gyári csapattal már évek óta nem indul pályaversenyeken, de azóta is nagy szerepet szán a versenysport részlegében kifejlesztett SEAT Leon CUPRACER-nek. A versenyautók ugyanis a privát csapatoknál futnak, ők bérlik és szervizelik a SEAT versenyautóit

Genfben ezúttal ennek új változatát mutatták be, mely matt szürke színével, az utasterében szénszál-erősítésű karbon elemekkel, illetve kívül-belül esztétikus, réztónusú részletekkel igencsak vonzó látvány volt.

Az új versenyautó a nemzetközi TCR sorozatban áll rajthoz. A két változatban, DSG illetve szekvenciális manuális sebességváltóval készülő Leon CUPRACER Evo 17 az utcai SEAT Leonnal megegyező motorral érkezik, csak ennek teljesítménye 350 lóerő, azaz 20 lóerővel több a 2016-os változaté forgatónyomatéka pedig 420 newtonméter.

Az új szezonra több fejlesztést is végrehajtottak a tervezők, például a fékeken (szabályzórendszerükkel együtt), de a visszajelzések és az irányíthatóság szolgálatában az ABS és az ESC rendszerét is átdolgozták. A SEAT Leon CUPRACER Evo 17 elsőkerékhajtású, a VAQ elektrohidraulikus differenciálzárral, hatdugattyús féknyereggel és 378 milliméter átmérőjű tárcsával szerelt első, illetve 272 milliméteres tárcsákkal készült hátsó fékekkel.

További hírek

Alboran, Aranda, Avila vagy Tarraco lehet a nagy SEAT szabadidőautó neve

Szeptember 25-ig tudnak az érdeklődők szavazni, a legtöbb szavazatott szerzett földrajzi név lesz a győztes.

Tovább száguld a SEAT

A spanyol márka már évek óta kétszámjegyű növekedést ér el az értékesítésben, ami a gazdasági eredményekben is megmutatkozik

Frissítő finn kaland

A nyári forróságban jól eshet egy téli kaland Juha Kankkunennel

Social media