Newsroom

Social media

Spanyol divat világszínvonalon

2016. október 7. péntek

A 70-es években a Zarával indult és a 90-es években érkezett meg végleg a divatvilág csúcsára az Inditex (Industrias de diseño textil).

Manapság sok hír jelent meg arról, hogy az Inditex alapító tulajdonosa Amancio Ortega a világon a harmadik, Spanyolországban pedig a legvagyonosabb üzletember. A szerény, interjút szinte alig adó úriember persze meg is érdemli ezeket a helyezéseket, hiszen a Zara 1975-ös alapítása óta mára nyolc világmárkából álló divatbirodalmat épített ki. Azt viszont már kevesebben tudják, hogy a cég székhelye, Galícia tartomány fővárosa, La Coruña a divatvilág egyik központjának számít, a divattervezés és a formatervezés az ottani ipar egyik legmeghatározóbb ágazata.

Ma az Inditexnek, a Zara, a Pull&Bear, a Massimo Dutti, a Bershka, a Stradivarius, az Oysho, a Zara Home és az Uterqüe révén, 7000 üzlete és 150.000 alkalmazottja van a világon, az értékesítési forgalom pedig megközelíti a 21 milliárd eurót. Ezek a divatmárkák a férfi és női top divatkínálat mellett valamennyi korosztály számára kínálnak minőségi ruházati cikkeket, kiegészítőket, lakberendezési termékeket, és hihetetlenül népszerűek szerte a világon.

További hírek

40 focipálya méretű napelem a SEAT gyárban

A SEAT al Sol (a SEAT a Nap alatt) rendszer összesen 53 000 napelemmel az egyik legnagyobb a világon: 17 millió kWh-t termel évente.

A SEAT a spanyol fociválogatott támogatója

A SEAT lett a spanyol labdarúgó válogatott kiemelt támogatója.

CUPRA versenyautók a Hungaroringen

A Zengő Motorsport két CUPRA TCR versenyautóját már az április 27-29-i hétvégén láthatjuk a Hungaroringen a WTCR futamon.

Social media