Newsroom

Social media

SEAT a hölgyeknek

2016. szeptember 16. péntek

Napjainkban a városi használatban lévő autók 64 százalékát hölgyek vásárolják Európában. A SEAT erre reagálva alkotta meg immár második, a városi hölgyek igényeit kiszolgáló kisautóját. Ezek az autók természetesen könnyen vezethetők és egyedi formájúak kívül-belül.

Az első ilyen SEAT két éve a Mango divatcéggel együttműködésben született meg. A Mango a világ egyik legismertebb spanyol divatmárkája, újdonságai többnyire Európa legnagyobb divattervezői központjából, a Barcelonától mintegy 30 kilométerre, a katalán textilipar központjában lévő Hangar Design Centerből kerülnek ki. A Mango a modern városi nők számára készít kollekciókat, melyekben a minőségi termékeket ötvözi az eredeti formákkal. A Mango elenleg 105 országban 2.731 üzletet működtet.

A SEAT a Mango után most a 100 milliós olvasótáborral rendelkező Cosmopolitan magazinnal működött együtt egy újabb kisautó megalkotásában. A Cosmopolitan a vagány nők magazinja, mely elsősorban a kapcsolatok, a divat és a szépségápolás terén szállít újdonságokat - és mos tmár egy SEAT Mii kisautót is - "humoros, vagány és nőies ugyanakkor független és magabiztos" olvasóinak.

További hírek

40 focipálya méretű napelem a SEAT gyárban

A SEAT al Sol (a SEAT a Nap alatt) rendszer összesen 53 000 napelemmel az egyik legnagyobb a világon: 17 millió kWh-t termel évente.

A SEAT a spanyol fociválogatott támogatója

A SEAT lett a spanyol labdarúgó válogatott kiemelt támogatója.

CUPRA versenyautók a Hungaroringen

A Zengő Motorsport két CUPRA TCR versenyautóját már az április 27-29-i hétvégén láthatjuk a Hungaroringen a WTCR futamon.

Social media