Newsroom

Social media

Rákattantak a SEAT Atecára

2016. augusztus 11. csütörtök

Manapság már nem nagy csoda, hogy a vásárlók először a honlapok autó konfigurátoraiban állítják össze a keresett autót. Természetesen ezt követően célszerű személyesen is felkeresni a márkakereskedést, hiszen ugyancsak az informatika előnyeit kihasználva online is lehet tesztvezetésre regisztrálni. Az autó ugyanis az a termék, amit alaposan körbe kell járni, ki kell próbálni vásárlás előtt.

A SEAT Ateca ebben az online térben is kiválóan mozgott, hiszen a június végén indult bemutatók után néhány hét alatt rekordot döntött nemzetközi és hazai szinten is. Ha azokat az országokat nézzük a világban, ahol a SEAT márka jelen van, összesen 889.000 konfigurációt regisztráltak, ami példátlan a márka történetében.

De arányaiban Magyarországon is az Ateca keltette fel a legnagyobb érdeklődést, mert a bemutatkozás utáni hónapban a honlapon összeállított 2.600 SEAT közül 1.600-an az Ateca különböző változatait keresték. És ugyancsak a felfokozott érdeklődést jelzi, hogy a központi honlapon 162, míg a márkakereskedéseknél 113 jelentkezést regisztráltak tesztvezetésre.

További hírek

40 focipálya méretű napelem a SEAT gyárban

A SEAT al Sol (a SEAT a Nap alatt) rendszer összesen 53 000 napelemmel az egyik legnagyobb a világon: 17 millió kWh-t termel évente.

A SEAT a spanyol fociválogatott támogatója

A SEAT lett a spanyol labdarúgó válogatott kiemelt támogatója.

CUPRA versenyautók a Hungaroringen

A Zengő Motorsport két CUPRA TCR versenyautóját már az április 27-29-i hétvégén láthatjuk a Hungaroringen a WTCR futamon.

Social media