Newsroom

Social media

A SEAT az egyik legjobban fejlődő márka Európában

2018. január 22. hétfő

Európai méretekben is kiemelkedő a SEAT elmúlt években mutatott növekedése. A márka a legértékesebb márkák rangsorában három helyet lépett előre egy év alatt, és jelenleg a 22. a spanyoloknál regisztrált márkák között. Ebben a 30-as listában a SEAT az egyedüli spanyol autógyártó, és a márka értékének 18%-os növekedése kiemelkedően jó mutatónak számít.

Mindez a márka imázsa szempontjából is jelentős, melyhez az elmúlt öt év komoly üzleti növekedése újabb adalékkal járult hozzá. 2012 óta 45,9%-kal több SEAT került piacra, és csak tavaly 60.000-rel több SEAT talált gazdára. Ezzel ismét közel kerültek a gyár kihasználtsága szempontjából is kiemelkedő félmilliós éves gyártáshoz, és a tavaly legyártott 468.400 SEAT igen jó eredményt vetít előre az idei évre is. Mindez már csak azért is valószínű, mert az Ateca és az Arona után az idén érkezik a nagy szabadidő autó, így a Leon valamint az Ibiza mellett már a SUV kategória adja majd a SEAT gyártási volumenének jelentős részét.

Social media